lunedì 6 luglio 2009

Dragoste eternă

Dragoste eternă

Nefiind în stare să renunţ la dragostea ce o am pentru tine
Am încercat sa-ţi transform lipsa într-un bine
Ştergând toate amintirile triste ,
Toate gândurile pesimiste ,
Am gasit calea pentru a trăi ca-n vise !


Câte nopţi pierdute din plăcere
Uitându-ne unul la altul în tăcere ..
Vise odată imposibile , împlinite
Speranţe odata moarte , regăsite !


Ore'ntregi vorbind
Despre lucruri banale , poate !
Dar mereu zâmbind ..
Vazându-ţi chipul plin de angelitate .


Eram doi tineri pierduţi
Despărţiţi de realitate
Ai spus-o chiar tu însuţi !
Ne vom iubi până la moarte ..


Iar in acele nopţi întunecate
Când mereu stăteam aproape ..
Strângându-te entuziasmat in braţe
Pierzându-mă undeva departe ...


Adeseori ne retrăgeam într-o lume doar a noastra ,
Unde aceeaşi floare ne aştepta mereu , aceea albastră !
Păsările cântând , mirosul copacilor abia înfloriţi ,
Iar noi la poalele tainicilor munţi iubindu-ne , prăpădiţi ...


Chiar dacă tu , toate aceste amintiri le-ai ars ..
Pentru mine sunt de ne-uitat , in mine au rămas ..
Şi poate totuşi , dacă îţi vei aduce odată aminte de ele ,
Eu voi fi aici , asteptându-te cu gândul intre stele .

1 commento: