lunedì 6 luglio 2009

Dragostea mea

Privesc un trandafir şi suspin
Amintindu-mi de tine
Eşti si o floare şi un spin
Eşti si rău .. şi bine

Nu am crezut niciodată
Că am sa iubesc atat de mult
Că am sa trec pe acea poartă
Care îmi face sufletul cărunt.

Te iubesc enorm
Doar cu tine vreau sa stau
Când sunt cu tine parca plutesc pe un nor
Pentru ca eu sufletul ţ-il dau.

Îmi plac ai tăi ochi în care adeseori mă pierd
Ale tale buze fierbinţi
Ca un mieluşel ma dezmierd
Şi nu imi dau seama dacă chiar ma iubeşti sau mă minţi.

Oriunde cu oricine sunt
Tu stai mereu
În al meu gând,
În sufletul meu.

Când sunt cu tine parcă imi iau zborul
Sus în cer plutind
Nu mai simt nici aerul
Doar pe tine te simt.

Esti aerul meu
Apa mea
Mâncarea mea
Cât timp te am pe tine sunt un ..zmeu

Nimeni si nimic nu ne poate despărti
Căci doar tu contezi pentru mine
Te voi iubi până voi muri
Si mă voi gândi la tine.

Nessun commento:

Posta un commento